Samhällsengagerad? Se flygblad.

◊ 2:a utgåvan av boken: ”Mina möten med utomjordingar”

31.08.2021
  • Vad handlar utomjordingar om?
  • Vad finns egentligen ’där ute’?

  • Vilka är vi människor?

  • Hur ser vår verkliga historia ut?

  • Vad pågår på jorden idag?

Jag har själv mött utomjordingar, umgåtts med dem privat en längre tid, och erhållit en personlig uppfattning om vad vi människor är, omges av och står inför. Läs kapitlet om vår historia från universums skapelse till idag, år 2021.

Min information skiljer sig från hur utomjordingar presenteras av påstått insatta källor. Jag har sett något annat, som behöver bli känt. Boken ger värdefulla insikter till alla som vill kunna hantera jordens verklighet idag och i framtiden. Vi människor är inte och har aldrig varit ensamma.

https://www.bod.se/bokshop/mina-moeten-med-utomjordingar-tlarsson64se-tl64-9789179690403

Stöd författarens verksamhet. Av e-bokens pris går 70—80 % till författaren.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång